Uw pensioenadministratie

Mijn Pensioenadministratie

Als u (nog) geen gebruik maakt van UPA, levert u de gegevens aan in Mijn Pensioenadministratie. De schermen, functies en menu's in Mijn Pensioenadministratie helpen u om uw weg te vinden, acties te voltooien en verkeerde gegevensinvoer zoveel mogelijk uit te sluiten.

  • Dashboard
    Geeft u een compleet beeld van de pensioenadministratie namens uw bedrijf en helpt u om snel afwijkingen vast te stellen. Ook ziet u hoe u ervoor staat, bijvoorbeeld of u bij bent met betalingen.

  • Actiegids
    Een geheugensteuntje dat u vanaf iedere plek kunt aanroepen. De gids haalt berichten en (systeem)taken op die voor uw bedrijf van belang zijn. Bijvoorbeeld als er een betaling nodig is of als er wijzigingen klaar staan in de verzendlijst. Ook kunt u zelf een taak aanmaken als herinnering. Komt u er even niet uit? Dan zijn er helpfuncties binnen handbereik.

In deze video ziet u hoe Mijn Pensioenadministratie eruit ziet en hoe u hier uw pensioenzaken regelt.

Alle berichtgeving digitaal, óók uw facturen

U ontvangt alle berichtgeving over zaken die van belang zijn voor uw pensioenadministratie volledig digitaal. Dit geldt ook voor uw facturen. U ontvangt per e-mail bericht als er belangrijke informatie voor u klaar staat. Of als u iets moet doen.
We verzenden géén facturen per post. U kunt een factuur eenvoudig via de link in onze e-mail openen en downloaden, nadat u bent ingelogd met eHerkenning. We mogen de factuur zelf niet als bijlage in de e-mail meesturen vanwege privacy-redenen en beperkingen als gevolg van eHerkenning.

Inloggen met eHerkenning

Op Mijn Pensioenadministratie kunt u alleen inloggen met eHerkenning. Dit biedt meer zekerheid, is voor meerdere online diensten in de (semi-) publieke sector te gebruiken en wordt straks de standaard in Nederland voor zakelijk inloggen. Ons fonds volgt hierin andere organisaties, zoals het UWV, waar eHerkenning nu al verplicht is.

Lees meer over het aanvragen van of inloggen met eHerkenning.